Marketing neconvențional cu vitrine interactive

Din punctul meu de vedere, cele mai tari campanii de advertising sunt cele care îmbină promovarea online cu "the real life". E frumos să dai like-uri pe Facebook sau să comentezi câte ceva pe Twitter, dar mult mai tare simți un brand când acesta îți servește și o experiență palpabilă. La noi o astfel de campanie extrem de reușită a fost Goana dupa Ovi, cu un concept genial și bine implementat. Ceva cu adevărat fresh și original în peisajul campaniilor de promovare de la noi.

Zilele astea am dat peste un concept care îmi place foarte mult: promovarea prin intermediul vitrinelor interactive. E surprinzătoare și extrem de cool.  Campania pentru brandul de îmbrăcăminte WeSC a fost gândită de o mână de studenți ai şcolii Hyper Island, și reunește în mod perfect cele două dimensiuni: online și offline. Ideea e următoarea: utilizatorii pot intra pe un site unde îşi pot uploada clipurile, pot alege o culoare de fundal şi oraşul în care doresc să fie prezentată creaţia lor. Apoi, videoclipul cu personajul îmbrăcat în haine WeSC e activat când cineva trece pe lângă vitrină. Clipuleţul de mai jos explică mai bine lucrurile:

Iniţiatorii proiectului s-au inspirat dintr-un proiect intitulat  "My little piece of privacy"  care atrăgea atenţia trecătorilor de pe stradă, şi din site-ul  Wrangler Bluebel.

btemplates

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu