7 fleacuri personale

Am primit de la MD prima leapsa (sau premiu) de cand mi-am deschis acest blog. Multumesc! Ma apuc deci de notat aici 7 lucruri random pe care nu le stiati despre mine, ceea ce e foarte usor (teoretic), pentru ca practic, nu stiti mai nimic despre mine.

1. Nu ma uit niciodata la filme singura, mi se pare cel mai deprimant lucru. Le vad numai impreuna cu sora mea, pentru ca altfel n-as avea cu cine sa vorbesc despre cat de tare/slab/enervant a fost filmul. Tot ea ma obliga sa le vedem pana la capat chiar si pe cele care imi provoaca somnolenta.
2. Citesc reviste/cateodata romane la toaleta.
3. Ocazional port ochelari (adica atunci cand citesc). As vrea sa am cate o pereche care sa se asorteze cu fiecare tinuta pe care vreau sa o port. Probabil ca asta e visul oricarei fete care poarta ochelari.
4. Mor de ciuda ca nu am fost la concertul Massive Attack si la Leonard Cohen (mare, mare ciuda!)
5. Nu as putea sa fiu vegetariana, cred ca ar fi incercarea vietii mele. De fapt, nu am reusit sa tin pana acum o dieta mai mult de 3 zile. Poate reusesc la vara (wish me luck).
6. Nu-mi place in general sa fac "plimbari"
7. Nu inteleg persoanele care fumeaza. De ce ai fuma? De ce (pe langa faptul ca gestul e cool)? Mai ales in cluburi, imi vine sa ii impusc rand pe rand pe fumatori. Sau aia care fumeaza pe scarile rulante cum ies din metrou. Yes, I hate smokers a little bit...

btemplates

1 comentarii:

MD liniuta C spunea...

Imi place 1 :), si eu ador sa ma uit la filme cu Hani.
3 - every girl's dream.
7 - totaly agree with you!
Hugs!

Trimiteți un comentariu