Spooky films

Se pare ca toata lumea are mai nou planuri pentru seara de Halloween. Nu ca as sustine Halloween-ul (sarbatoare americana pentru incurajarea diabetului, cum zice sormea), dar 31 octombrie mi se pare o ocazie buna de a vedea niste productii misto horror/thriller/spooky, daca tot e sa bagam ziua asta in seama cumva. Desi teoretic mi se pare usor sa faci un film horror, sunt atat de putine filme care au intr-adevar efect, fie ca iti dau fiori, te fac usor paranoic, parca ti-e frica din nou de intuneric ca la 2 ani..si mai ales, nu vrei sa le vezi singur :)

So here they are, cateva titluri nu neaparat horror, dar effective:

Incep cu unul din filmele mele preferate: Tesis in regia lui Amenabar, din 96, despre filmele snuff. Un must see!!



Let the right one in - un film surprinzator de endearing pentru subiectul macabru si extrem de realist, termen oarecum ironic de folosit pt un film cu vampiri :))


Ceva de Lynch, orice, as spooky as it gets. Mai ales de Halloween ar merge un maraton Twin Peaks, loved it sau Mulholland Drive



The descent, a fost pretty hyped cand a fost lansat, nu degeaba. 


Am mai scris despre el o mica postare, Black Christmas din 74...cred ca cel mai terifiant film pe care l-am vazut..
   
Last but not least - Videodrome

 

 
Daca nu vreti sa stati acasa, pe 31 ruleaza la NCRR  Shadow Shorts, retrospectiva de anul acesta de la TIFF de la 20:30.

btemplates

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu