Oldies but goldies

O prietena m-a rugat acum ceva vreme sa ii recomand niste filme clasice. Prin clasice cred ca se referea la niste filme alb-negru, sau cel putin asa am presupus eu :)
So here it goes, câteva filme clasice care imi plac și pe care le recomand:

Casablanca
Cel mai clasic love story  (de fapt avem chiar două poveşti de dragoste), super quotable, cu un final pe măsură, cred că oricine ar trebui să vadă măcar o dată Casablanca.


Some like it hot
Funny, funny, funny, the ultimate feel good movie.  Jack Lemon,Tony Curtis si Marlyn Monroe sunt geniali. 


A bout de souffle... Love and disaster
Godard at his best. In general, mi se pare ca Godard face filme pentru snobi (n-am putut sa termin  Alphaville Pierrot le Fou a fost o plicticosenie frumos colorata etc. ), dar A bout de souffle chiar e de vazut.


Le notti di Cabiria (Nights of Cabiri )
In topul filmelor mele preferate, recunosc ca la sfarsit am cam dat apa la soricei 

btemplates

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu